Den "D"

16.08.2022

Ani nevím kdy se z "Odlétám až za půl roku, někdy v půlce srpna!" ,stalo "Odlétám v úterý!". Když jsem se ve 3h ráno probudila na budík, převrátil se mi žaludek naruby. Došlo mi, že se to opravdu děje. Odjeli jsme na letiště v Praze odkud mě čekal první let do Frankfurtu.  Všechno proběhlo v pořádku, takže nezbývalo už nic jiného než se rozloučit a vyrazit. Bez slz se to samozřejmě neobešlo, ale pořád jsem se snažila přemýšlet jen nad tím co mě čeká a co všechno zažiju. Měla jsem před sebou 3 lety, naštěstí všechny proběhly v pořádku a na čas. Letěla jsem Praha➙Frankfurt➙Chicago O´Hare➙Asheville. V Ashevillu na mě čekala má druhá host rodina, protože ta první byla v den mého příletu mimo město. Stihla jsem tedy poznat i svou druhou rodinu, i když jen na chvíli. Druhý den dopoledne už si mě vyzvedla má první rodina.

Karina Veselá - Můj rok v USA
Všechna práva vyhrazena 2022
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky