Jak to zvládám?

17.10.2022

Už je to přes 2 měsíce a utíká to opravdu rychle. Teď se tu mám vážně hezky. Není na co bych si mohla stěžovat.

Byla jsem na dalším zápase amerického fotbalu a už i docela chápu pravidla, bohužel už ale bude končit sezóna fotbalu, takže nám už zbývá jen 1 zápas. 

Také máme volejbalové zápasy na, které většinou chodím fotit fotky do ročenky, ale samozřejmě také podpořit náš tým, na kterém mám hodně kamarádek.

Byli jsme teď na týden s host rodinou u moře v Jižní Karolíně (North Myrtle Beach) a tam se mi moc líbilo. Bohužel jen jeden den bylo natolik hezky, abychom mohli do moře. Všichni jsme si to užili a zase jsem viděla o kousek víc.

Teď ještě žádný sport nedělám, ale v následujících týdnech se budu ucházet o místo v týmu roztleskávaček, abych byla přesnější, tak basketbalových roztleskávaček, protože jak už jsem zmiňovala fotbalová sezóna už je u konce. Musím se tedy účastnit výběrů ("Tryouts") a až potom se rozhodne, zda jsem se do týmu dostala.  


Karina Veselá - Můj rok v USA
Všechna práva vyhrazena 2022
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky